I gave up dreaming for a while...

It was stupid and wrong.
But now i have a plan, and its a really good one ! I´m gonna do this for myself i need to.

Idag har varit en skitkul dag!
Jobbad med Ella på members hela dagen.
Vi städade.. hehe men det var jätteskönt faktiskt=)
Sen skulle vi putsa fönster o här så sprayar dom o torkar me en äcklig trasa...
Ja vart lite smått irriterad så vi började göra på mitt sätt istället (vatten+diskmedel) o skrapa.
UJUJUJ Vad beröm vi fick!!! Föntrena vart såå himla fina o hon (chefen) var jättenöjd. Så det var jättekul så jag kommer få börja städa där med Ella nu=) Fast det blir bara halvdagar på mornarna men ändå kul o göra annat=)
Sen efter jobbet så städa jag puben med två av colombianerna det gick snabbt! Killar är väl inte lika noga haha.. eller ja inte de flesta iaf=)
Efter det har jag bara slappat.. Orkade inte ens gå ut i solen.. Det blir så varmt o sitta här ute med man vill ju svalka sig lite emellanåt. Blir skönt sen när poolen öppnar den 1:a Maj. Då jävlar ska de stekas!
Förresten så har vi svenskar eller inte alla men några av oss ska försöka dra igång ett valborgsfirande här nere. Det kommer bli skitbra tror jag! En riktig svensk kväll ska de bli. Håller på o letar upp bra svensk musik, några förslag?

Imorgon blir det heldag på laundry skönt skönt.
Nu ska jag nog kolla på Avatar tror jag, fast egentligen så.. Jag vet att det inte blir av på ett tag ändå men ska försöka släppa datorn haha.

hade gott alla sålänge=)
Pussar <3



Kommentarer
Mammie

Öppna landskap med Ulf Lundell, En kväll i Juni med Lasse Berghagen. Passar bra för oss gamlingar iaf. Men ni vill säkert lyssna på Markolio. Hihi

2010-04-19 @ 18:58:20
cindy

hahaha jag ska framföra dessa förslag=)

2010-04-19 @ 19:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0