I´m Sorry

For my realy bad update.
Men nu kommer det lite smått o gott=)
Veckan har gått otroligt snabbt Den har även varit väldigt rolig=) Blir bara mer o mer skratt haha
Det har varit jobb oså, såklart! Jag jobbar mycket hårt här. Vi har kommit fram till att vi är borta 9,5 timme varje dag. Det ÄR hårt.. Men det jämnar ut sig med alla trevligheter.

Torsdag
Dagen började med jobb, 6.30-8.30 i Apple Packing sen resten av dagen jobbade jag i Laundry!=) Fick gå vid 14 fast ja plockade in volontär kläderna i hyllorna så jag slutade typ halv fyra.. De va en skön dag:)
Sen gick dagen skitsnabbt kommer inte direkt ihåg vad jag gjorde fram till kvällen men senare så duschade ja o fixa mig inför Falafel/colombian festen! Jag tog en drink (min supergoa melon vodka) o jag hade bara tänkt o ta en drink liksom.. För jag trodde ju inte direkt att de skulle bli sån fest.. Men ja de slutade iaf med lite för mkt go vodka=) O massa diskutioner o massa annat som jag inte tänker gå in på hahaha. Trevligt var det iaf=) De kom 3 nya svenska med, 2 tjejer o 1 kille. Jätte trevliga är dom=)

Fredag
Uppe med tuppen! Halv 8!! Alltså jag förstår inte vad det har blivit med mej här, även om jag är ledig så vaknar jag jämt tidigt! det är jätteskönt=) gick upp o packa väskan o lite så, gick iväg till Dinning o käkade frukost. O när jag gick ut med brickan o skulle sätta mig där ute så fick jag en sån där superhärlig känsla. En sån där "utomlands-känsla" När man alltid sitter ute o äter sin goa frukost o de är sådär varmt o skönt o man har bikini under kläderna o handduken i väskan. Bara SÅÅ härligt! Fast det var inte första gången ja fick den känslan händer nästa varje morgon men igår så va den sådär extra härlig så man bara fick ett sånt där härligt glatt rus i kroppen! Det påminner mej om att jag är så glad att jag tog det här beslutet att åka hit=)
Iaf, så åkte vi till Naharyia, det var jätteskönt vi låg på stranden o käkade jordgubbar o gick runt i affärer litegrann o bara va. jätteskönt vi tog en taxi hem o var tillbaka typ kvart i sju:)
Sen var de bara o duscha o fixa sig för kvällen pubnight. Jag har verkligen super kul igår med. Det var många "djupa" diskussioner mycket skratt mycket dans mycket arrak shots mums:)
O helt plötsligt så var klockan nästan halv sex.. O ja tog de bra beslutet att gå o lägga mig, Duktigt Cindy.

Lördag
Vaknade klockan 12. Inte sådär jättepigg direkt haha, Liiiite Hangover.. Gick o käkade på en gång o satt ute o pratade en stund om gårdagens bravader hahaha.
Nu är klockan snart tre o det är jätte fint väder ute verkligen, men jag orkar inte gå ut i solen, ska sitta här inne o ladda ner lite nya låtar o kanske sova en stund. Ikväll är det volontärmöte halv nio det är de ända ja måste komma ihåg annars är de bara slappa som gäller=))

Imorgon har JAG fått den stooora äran att dekorera i members club. Inte bara jag då men vi är några stycken men jag slipper iaf Apple Packing=) Vi ska dekorera inför Israels Independence Day. (stavning?) Sen på måndag är det tydligen kort arbetsdag, Typ som en fredag så kanske till lunch eller något.. O sen är tisdagens pubnight flyttad till måndagen för att alla är lediga på tisdag!! Härligt=) Sen onsdag jobbar jag i Apple Packing o torsdag heldag i Laundry! Den här veckan kommer gå undan känns de som, dessutom har vi något att se fram emot för på fredag är de Beer Olympic! =) Ska bli vääldigt roligt.

Men nu känner jag att jag har skrivit nog, Alla läser väl kanske inte allt men nu räcker de.
Så nu har du fått din update Sabina, Nöjd? Eller fattas något? =)
Hade bra alla där hemma så ses vi! I sommar nångång .......
Pusssssssssss<3

Juste, Mammie glöm inte o köpa en Golden Times biljett åt mej=) O sen kan du ju ta o fixa skype med...=)



Kommentarer
Mammie

Det låter som du mår så himla bra. Jag känner mig trygg, alla undrar om jag inte är orolig.... men.... nä inte ett dugg. Det känns att du gjorde rätt som åkte. Älskar dig... kramar Mammie

2010-04-17 @ 18:56:38
Cindy

Jag mår väldigt bra=) Nu för tiden när ja kollar mig i spegeln ser jag en annan Cindy, en gladare person känns de som=)Super härlig känsla ja önskar ja mådde såär bra hemma. Älskar dig me mammie <3

2010-04-17 @ 21:49:23
Jan

Ja nu är det upp till bevis i beer olympics,

med all träning du har haft sen förra gången så måste du ju va given segrare:-) Eller????

2010-04-19 @ 13:11:01
Cindy

haha jaa jo men visst nu jävlar gäller det! Det är nu eller aldrig man ska visa vad degerfors går för!! :D

2010-04-19 @ 13:24:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0