Jerusalem

Idag var vi ju då i Jerusalem.
Det var OK. Jag är inte ett dugg intresserad av allting med jesus o sånt. Det kändes som vi var på en skolresa o gick runt med gruppen hela tiden.. Raviv sa att vi skulle få egen tid o shoppa o gå runt o kolla oså mm visst vi fick en halvtimme! Hann bara gå igenom marknaden påväg till bussen de var de ändå. Kändes lite surt.. Vi åkte ju liksom 3 timmar för o komma dit. Men endel grejer var de ju rätt kul o se eller kul o kul.. Vi såg tex den platsen där jesus låg död o den lilla grottan han återuppstod från.. O ja satte på mej dyng mkt kläder för o inte frysa, höll ju på o svettas ihjäl ist..

Är tillbaka på kibbutzen nu typ alla andra stannade kvar i Jerusalem hade jag vetat att det var så många som ville stanna hade jag nog med gjort det. Men de ska bli rätt skönt o kunna vila ut imorgon ist.
Har inget mer på hjärtat o säga men ja ska ladda upp lite bilder senare orkar inte nu.
Har ju precis städat common room för att den där jävla kattjävel hade vält ut hela soptunnan över hela golvet.. Nu får dom gärna ta död på na för ja gillarna inte längre.
Vi hörs lite senare mina fans.
Pussss <3

Här var vi =)

Bjuder på den här, hahaha så jävla ful.. och full hahaha


Kommentarer
virpi

Hej här kommer en hälsning från en av alla dina fans =)

Alltid lika kul o läsa vad du pysslar med därbort i jesuslandet , man blir glad när man läser

Ha en bra kväll

2010-04-10 @ 20:10:00
Jan

Faan Hoppas jag blir lika snygg när ja tar mina öl:-)

2010-04-11 @ 01:56:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0