Mammie & Syster <3

Fyfan vad ni är underbara! Ni är så himla bra så ja vet inte vad ja ska säga. Jag fick mitt paket idag!!!
Satt på lunchen när Liora kommer ut med ett stort paket. Alla vill ju ha paket såklart o när ja såg att hon kolla på mig så fick ja ont i hela magen! Ville bara gråta när jag satt där o skulle öppna de. Ni har gjort min dag. Ni har gjort min vecka. Ni har gjort så jag saknar er ännu mer. Fick ett handskrivet brev av Sabina, väntade med o läsa de eftersom jag visste att ja skulle börja böla som en gris. Men nu har ja precis läst det=) Bland alla glädje och saknads tårar så kunde jag självklart inte hålla mig för skratt när jag läste vissa saker, men vad ska man vänta sig från Sabina? Haha. Men ni är bara så bäst o jag längtar så otroligt till vi ses, nu är det precis sju veckor kvar tills vi träffas <3
 Har precis tryckt i mig en halv chocklad kaka Marabou på 10 min!!! Nu mår jag lite illa.. Men jag ska vara så jääävla snål med den här chockladen. För första gången ska jag verkligen vara så jävla snål ja bara kan. DEN E MIN!!! <3

För övrig så har de hänt väldigt mycket o väldigt lite...
Ella har åkt o ja kommer sakna henne till 1000!! Men hon gjorde rätt som åkte, jag skulle ha gjort precis samma sak om jag var i hennes situation. Det var ju inte mening att det skulle bli så men vi ses i sommar igen hela gänget! =)
Dom sista timmarna innan hon åkte var jätteeebra. Vi satt på en restaurang och käkade lite gott o pratade o skrattade tog även massa kort haha. Ska lägga in dom om en stund=) Det är minnen för livet o jag trodde aldrig att jag skulle få så bra vänner här nere o ja trodde heller inte att jag skulle ta så hårt när någon av dom åkte härifrån. Men jag antar att det är positivt. För det är ju med er som jag har upplevt den här kibbutzupplevelsen o det är ju ni som fått mej o skratta varje dag o de är ni som fått mej o mått så bra. Vi har varit bra för varandra helt enkelt. O de va som vi pratade om igår att på bara 6 veckor har vi kommit så nära varandra vi har verkligen klickat med varann så snabbt o så lätt. Ni är iaf otroligt underbara människor o ja e så glad att jag träffade er. Men än är det inte slut;) Vi ska ju genomföra våra små planer i sommar =)

På fredag är de valborg! O då fyller lilla oj förlåt du e ju inte så liten längre=) Men Duane fyller 17 år!!
Så de ska firas! Inte att duane fyller år men, eller ja kan väl fira lite på några mils avstånd.
Men vi ska har rena rama Swedish Night!!! O de kommer bli sååå bra, Planerna är i full gång!
Först tänkte vi hoppa över det eftersom sista veckan inte har varit sådär jättebra o varken ja rebecca eller lovisa hade väl nån större lust.. Men nu ville alla andra volontärer att vi skulle fixa de här så nu kör vi!!
De kommer super. Vi ska leka svenska lekar o dricka gott o ha en brasa såklart o grilla lite oså=)
Ska planera mer när alla har slutat jobbet!

Ne nu ska jag lägga in lite bilder på datorn så lägger ja upp dom sen=)
Dom är inte jätte fina men ja får väl dela med mej eftersom Sabina o mamma var så snälla o skicka ett paket!!=)

Pussss <3


Kommentarer
S

hihih, när ja va på guldfynd hitta ja de där halsbandet, de fanns två kvar ett S och ett C så va tvungen å köpa båda två :)) va nära att ja skicka fel först :$

2010-04-28 @ 15:44:19
URL: http://irvins.blogg.se/
Mammie

Njut av chokladen o tänk på oss när du tuggar. Passade tröjan???

2010-04-28 @ 19:17:51
Cindy

Det ska jag absolut göra!

Den passade perfekt! Tusen Tack!! <3

2010-04-28 @ 20:19:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0