More Apples

Mm.. Dom är jättegoda verkligen men ja är så trött på o se dom på de där bandet...

Apple Packing! Bilderna är tagna med min mobil så dom är ju inte sådär jättebra, ska ta med kameran någon dag=) Idag Packade vi röda äpplen oxå de är inte så vanligt!

Först imorse så jobbade jag i Members, vi städade det var skitkul! Hoppas jag får göra det igen nån gång=)
sen efter frukost så jobbade jag i Apple Packing resten av dagen. Men det var ok idag för ja packade inte så jätte mkt fick lyxen o fixa lådorna ist!
Och ja har faktiskt en lite spännande grej o berätta.. Eller ja tycker de e spännande=)
Hon som jag jobbade med när ja fixade lådorna, hon berättade att hon var en healer o ett medium oså. Hon är israelisk o bor alltså på kibbutzen.. Det visade sig att hon faktiskt var väldigt duktig på healing osånt eller iaf av allt de hon berättade, en riktigt spåtant me andra ord! Jag hade typ inte alls pratat mycket med henne. Men hon kollade lite konstigt på mej. Hon kom iaf fram o tog min hand o kolla i handen o sa: Oohh you are a medium my dear. (!) Kan ni fatta? Då rös jag haha. Efter det pratade vi iaf jätte mkt under resten av dagen så sista arbetspasset gick skit snabbt det var riktigt kul=) Fick reda på jätte mkt intressant o hon berättade massa vad hon hade vart med om oså skitsnäll var hon iaf, hoppas ja får jobba med henne imorn med så slipper ja packa äpplen haha.

Nu sitter ja iaf på rummet o är jätte trött.. Vet inte vart alla är. Jag har iaf laddat ner 2 filmer som ja tror ja ska kolla på nu. Skönt med svensk text! Var snart 1 månad sen ja kolla på en "ordentlig! film.. =)

Här e en bild oxå från min mobil.. tagen i Jerusalem!
Kommer fler bilder när ja orkar..
Hade bra alla sålänge!
Pusshejj


Kommentarer
Mammie

Ett medium.... då kan ju du spå oss när du kommer hem. :) Jag visste väl att du var speciell

2010-04-12 @ 19:12:44
s

du får skriva mer om hon säger ngt spännande :D

2010-04-12 @ 22:00:34
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0