Naharyia igeeen

Jo men ja tycker om Naharyia dom har så härlig strand där=)


Igår först o främst, jag var såå duktig gick hem vid 2. Mkt bra gjort av mig! Uppe med tuppen o käkade frukost o sen bar det iväg till Naharyia. Hade en rätt ok kväll har ju haft roligare men den var ok.
Nästan alla affärer var ju stängde i Naharyia men stranden är ju alltid öppen =)
Somnade 2 timmar på rygg inte så jättebra gjort för ja ser ut som en jävla tomat fan de e ju skämmigt..
Men de går väl bort ska hålla mig inne i några dagar så de hinner lägga sig lite=)
Imorn ska ja jobba på Apple Packing hela dagen boooring men ja överlever även om de e en rejäl pina från halv sju till fyra..
Jaja nu kommer lite bilder=)
Eller ne förresten måste skriva först att våra jävla äckliga bedbugs is back!! Har tömt hela rummet så kommer raviv o sprayar imorn igen. Jag är LITE smått irriterad ja.. Jag har inte blivit biten nånting jag har inte märkt av ett skit.. Men ena tjejen ja bor med har fått några bett. Jag vet då inte om det är från bedbugs eller från myggor.. Men jag hoppas verkligen hoppas att det är bedbugs för det är så jävla besvärligt o tömma hela rummet i hålla på o knövla. Men ja var ärlig förut o sa till rebecca att om jag kommer få tömma rummet en gång till efter den här gången pga "bedbugs" så frågar jag om ja kan flytta in nån annanstanns.
Inte för o vara elak eller nånting för de är säkert jätteträligt o få massa bett som kliar o svider men eftersom jag själv inte har märkt av nånting eller nått så. Jag orkar bara inte med o flytta ut o packa ihop grejerna hela tiden. Fast nu har de ju bara varit två gången men ändå. Inget illa menat mot någon nu=)) Jag är för lat för att lida med era bett haha. sorry.. =(
jaja nog om det. NU kommer det bilder från idag =)

Glass time på stranden=)

Efter stranden gick vi o tog en varsin cocktail mmm de satt inte fel=)) Nej mamma de är ingen chocklad cocktail de va kaffe o ngn vodka=) Men grädde uppe på de va mkt mkt mkt gott!:D

Var ju tvungen o skriva litee=))

Nu blire sängen, synd att det inte syns hur röd jag är.. Men man kan säga tomato-red.
Pusshej o Nattiii <3



Kommentarer
Åsa

fan va gött å va på stranden! :)

2010-04-06 @ 08:56:46
Lovisa

Jag vill också ha sommar!! xD

2010-04-06 @ 11:06:54
URL: http://nikonda.blogg.se/
Nina

Följer dig på bloggen, och du verkar ha det bra. Man blir glad av att läsa den.



2010-04-06 @ 21:07:25
S

Coctails å grejjer.. Här hemma e de andra bullar eftersom det kommit ut ngn ny tidningen me nån diet. Började i måndags och mamma börja nästa vecka så när vi kommer ner kommer du inte känna igen oss ;) Vandrade pinnar sa ja !

2010-04-07 @ 12:31:49
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0