Pics


Bushumör


Skål! l'chaim! Cheers! Mazel tov! Prost! Salud! Sante! Kippis! Jamas! Chukbae!
And cheers again to Ella o för hennes siste kväll med oss.. =(



Ledsen i ögat..

Jag var ledsen, Ella var stark

Näääääärbild

*Vink*Vink*

Här bor jag förresten.. På tiden va=) Högst upp till vänster e min korridor=)

Jagar svans

?

Tusen tack Sabína för halsbandet! <3=)

Ja älskar´t !

Min nya tröja som ja fick med i paketet var suuper skön o mysi =) Tack igen <3

Nu ska ja sova, upp kl 6 imorgon, (5 i svennetid). Sen ledig 2 dagar häääärligt.

Saknar er, Pusssss <3



Kommentarer
S

GOIT , då gåru upp samma tid som lill syrran då ;)

2010-04-29 @ 08:06:10
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0