Snabb update!

Idag är de tisdag. Som de flesta vet hoppas jag =)
Nej alltså ja är på himla flamsigt humör nu.. Känner att det kanske inte är den rätta tiden för ett seriöst blogginlägg. Har skrivit lite mejl till mamma nu o herrree jag skriver ju typ ner varenda ord ja tänker o precis så ja skulle sagt det. Men skärpning Cindy!

Idag har jag jobbat i Apple Packing och i Laundry. Helt OK dag.
Pratade med Liora o nästa vecka ska jag få prova Orchids. Stavning?
Det är iaf ute på fältet! Det ska bli skitkul alla säger att de är så bra=)

Igår förresten gick jag till clinic med mitt knä som kollapsar vilken sekund som helst. Jag har såå ont.. =(
Han kände o klämde litte o sen fick ja bandage o litte Pain killers hehe. Skitstarka tabletter gick in o sökte på dom de e ju inga alvedon iaf!!
jaja livet är inte alltid rättvist man får väl stå ut=)
Saknar alla er på jobbet hoppas det går bra o möppa utan mej <33 Kramar till er: Paulina min sköna böna <3 Mamma,Catrin,Annika,Jennie,Evelina,Lotta,Madde,Lovisa,Alex,Annelie,Sabinax2 <3, Emma o micke då såklart=) Och Jessica för guds skull hur kunde ja glömma dej=))) haha=) Tänker på er när ni sitter där utan mig o Paulina äter sin goa Baguette med en sprite till o Annika o Jennie som alltid gör så goa egna mackor, (då syftar ja på att pau o ja e för lata för de haha) o Madde o alex o lovisa som tar deras dagliga tur till kronhallen o köper bagge o pålägg. Jaaaa hade så underbart bra när ni sitter där o äter utan mej, nästa gång ni äter hoppas jag ni tar upp de här blogginlägget o skrattar för en sekund o tänker på mej!=) hihi för ja tänker på er varenda gång ja sitter i dinning o käkar frulle.. =)) <3 Ni är mina absolut bästa frullekompisar=)

Nu så ska jag göra mig iordning pubhight ikväll=) Men lugn ja ska jobba imorn så det blir lugnt=)
Jag skriver mer imorgon!
Puss på er<33
 Söt=) <3


Saknar min Pappie med <3



Kommentarer
Lovisa

Spännande för dig att jobba ute på fälten :D hoppas det blir bra! Aaw klart vi tänker på dig :) <3

2010-04-13 @ 23:01:41
URL: http://nikonda.blogg.se/
S

Oj! Vilken snygg häst du hitta där på en bild. SAknar dig såååååååååååååååååååååååååhääär mkt ! <3

2010-04-14 @ 08:16:48
URL: http://irvins.blogg.se/
Mammie

Är du lite hög på tabletter eller har du bara blivit så där flamsig. Har du kollat ditt flybolag än

2010-04-14 @ 17:57:52
Alex

Naaw! Vi tänker allt på dejj med!!=)<3

2010-04-14 @ 18:06:14
S

hallåååå? Ny update tack ;))

2010-04-17 @ 09:48:16
URL: http://irvins.blogg.se/
madde

det är klass på den frullen haha ha´de så bra

2010-04-17 @ 12:45:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0