One day at a time, keep the faith in your mind

Söndag
Idag har de varit (nästan) olidligt varmt. Men jag ska inte klaga! Finns länder som har de värre =)
kanske ska börja med gårdagen..
Var ju till Naharyia först gick upp vid halv åtta o liftade dit. Det gick bra o de var såå skönt o ligga på stranden ett tag=)
Senare på kvällen så förfestade vi ett gäng o sen bar det av till Puben. Alltså jag hade inte tänkt o vara kvar så länge, tog det väldigt lugnt oså o sen vid tolv tänkte ja gå tillbaka till rummet o sova. men det blir aldrig som man tänkt sig! Efter tolv vart de alldeles för många arak shots o annat.. Slutade iaf med att jag gick o la mig halv sju hahaha. O däremellan vart de lite mat, lite efterfest, lite för mkt vodka (!) och tom ett videosamtal i nästan 1 ½ timme...
Rebecca väckte mig iaf vid elva o ja mådde väl rätt ok kunde ha varit värre.. Gick upp o åt på en gång o sen har jag solat hela dagen. Så de har varit en rätt slapp dag=)
Har även kollat på korten sen gårdagen haha där fick ja mej allt ett gott skratt=)
Imorn ska jag jobba i Apple Packing fast vi jobbar bara halvdag imorn så kanske till 1=) Sen imornkväll är det Haha Pubnight.. igen ja vet.. Får se om ja går dit, vi är ju iaf ledig på måndag så.. =)
Sen är de jobb tis,ons,tors o sen helg=) fasen va de går undan nu kommer ja in på min tredje vecka här de är helt sjukt..!
Det är dock folk som lämnar baram nu.. Idag var det 3 st o i veckan åker 3 st.. Ska bli tråkigt=( Men det kommer nytt folk snart med.

Jag känner på mig att hemlängtan kan komma snart, ja vet att den är påväg haha o jag vet att jag inte kommer undan den heller men det går väl i perioder .. Har tänkt lite nu dom sista dagarna oxå.. Jag trodde att jag skulle ha bättre kontakt med endel personer hemifrån men jag hade fel. Ja menar vi är ju faktiskt fortfarande på samma jord bara att jag är lite längre bort.. Men de e tråkigt, fast nu när jag inte har kontakt med många alls hemifrån så känns det lite som att då kan ja lika gärna vara kvar här. Vad ska jag hem o göra? Eller ja vill ju hem till min lilla Hugo oså men jag har ingen brådska. Kan komma hem i Juli o jobba några veckor o sen åka tillbaka.. Om ja bara kan hitta någon som kan ta min lägenhet, någon frivillig? Eller så säger jag upp den. Det är ju synd för den är ju så fin o ligger så bra i Degerfors men jag känner att jag kan ju inte låta bli o "leva livet" bara för ja har en lägenhet. Fast nu ska jag inte hålla på o tänka så!! Nu ska jag bara fortsätta vara med dessa underbara människor här nere o ta en dag i taget. Får se längre fram hur det blir, kanske inte ens blir kvar här så länge jag kanske åker ut o tågluffar runt olika länder ? ;) Who know´s?

Nej nu kommer det lite bilder från de senaste dagarna! Enjoy!

Muuums

Stina,Jag,Rebecca på väg till puben=) Goa o glada haha

Ella o Jag inne på dansgolvet, haha vad gör ja med handen?

Jag,Jorge,Ella o Nick haha

Stina firades för hon fyller 19 idag! =)

Wiiie Fredag! Linn o Ella=)

Det var det för denna dag! Pusshej!



Kommentarer
ella

HAHAH! harligt Cindy!

2010-04-03 @ 20:03:38
Mammie

Jag lägger in dig på torken när du kommer hem :)

Skönt med värme.... vi har faktiskt 10 grader o sol. Det känns jättevarmt för att vara här.

Hugo hälsar att han saknar dig, men bara lite

2010-04-04 @ 11:03:08
S

Känner juh inte igen dig på bilderna, brun börjar du bli me :(

2010-04-04 @ 11:58:35
URL: http://irvins.blogg.se/
Alex

Åh va du verkar ha det bra!

Varmt o skönt, och du verkar må så himla bra oxå, går in varje dag o läser din blogg!=)

2010-04-04 @ 14:16:05
Cindy

Jag saknar hugo med=) vad härligt att ni har sol iaf!

Nej ja är nog långt ifrån brun men ja e inte spöklik längre iaf haha=)

aa det är helt underbart här! Det är skitkul o ja mår jättebra verkligen. Kul att du läser min blogg! Hoppas de går bra med hästarna oså=)

2010-04-04 @ 17:06:00
Lovisa

Haha jäklar va brun du har blivit :D en liten negerboll <3 Kul att det händer lite därnere :)

Har du hört nåt ang pållarna förresten? Hur går det med galas ätande? Bättre?

2010-04-05 @ 16:25:09
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0