Fredag

Oooh hela veckan har gått väldigt snabbt. Skönt=)
Har faktiskt haft jävligt kul på jobbet den här veckan, har skrattat så ja fått ont i magen. Fast han är ju lite rolig han som vi jobbar med, hahaha.
Idag har vi varit o städat en lägenhet i svartå, o de gick väldigt bra, tur vi är ett bra Team=)

Har inte så mkt o skriva men tänkte slänga in ett inlägg bara för att.

Nu ska jag storstäda hela lägenheten ska rensa bland mina kläder oxå, både gammalt o nytt, endel plagg ger mig dåliga minnen så de får kastas. Har ju beställt en hel drös me nya käder med=) Kommer säkert nästa vecka.
Nej dags att sätta igång sen ska jag vara med My Man <3

Pusssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0