Fredag

Äntligen fredag!! Men ja jobbar ju.. suck. till kl 21 idag.
Men det har gått snabbt ändå tycker jag=)
Gala åker inte förns nästa helg. Då hinner hon bli skodd och veterinär besiktad=)
Och sen får jag en vecka till med min lilla plutt<3
Och imorn är det lördag!!! Och det betyder att jag kan sova precis hur länge jag vill:D Känns som jag inte har sovit ut på hur länge som helst nu.

O min lilla resa är framflyttad en vecka:( Fast det är ju bra, då hinner jag jobba lite mer.
Vet bara inte hur jag ska klara mig utan häst fram tills jag åker.. Eller ja jag vet ju att de finns lite hästar lite överallt som ja kan få rida men de e ju inte samma sak som en egen som MIN egna.
Kommer sakna henne så himla mkt, men jag vet ju att hon kommer få det jättebra.
Har precis skrivit klart fodervärdskontraktet med, hoppas inte Ida o hennes mamma tycker det är överdrivet:P hehe

Idag när ja var i stallet så skulle jag skotta fram transporten, fast jag fick ju hjälp med det som tur var! haha det var ju inte lite snö runt den, typ en meter.... Jag vill inte ha mer snö nu det räcker Tack.

Ne nu kanske de e dags o städa lite här stänger ju om 35 min, o efter det ska ja upp till Gala en stund o säga Gonatt=)<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0