Galadriel <3

Nu har min vackraste tös åkt.
Ja kommer sakna henne så himla mycket, usch vad jobbigt sånt här är..
Men jag vet ju att hon kommer få det jättebra hos Ida!=)
O ja kommer sakna att åka till stallet efter jobbet, finns ingenstanns man mår så bra som där, trivs verkligen jättebra i degerfors bäst stall.=)
Men ja kommer o hälsar på såklart o ja kommer ju tillbaka med häst.
Det gick iaf jättebra o köra till sthlm, gala skötte sig utmärkt<3

Tänkte skriva lite om gårdagen.
Började med att jag o Lovisa brummade iväg till markebäck o fotade lite, Mariana och Sofie var med o hopptränade, skitkul o se! Tyckte dom hoppade jätte högt. O dom var jätteduktigt=)
Efter det åkte vi till Gala o jag red lite på banan, sista dagen:( Men Lovisa var med me kameran och det vart skitfina bilder! Orkar inte lägga in dom nu men dom kommer=)
Sen åkte vi till Neptun o Lovisa red o ja fotade, så himla söt är han! Och Lovisa är jätteduktig med han tycker jag! Finns bilder på det med;P

Sen senare packade vi alla Galas grejor som skulle med henne:( Det var riktigt jobbigt...
O nu är jag liksom hästlös!! Jag har inte varit hästlös på väääldigt länge, när Finona åkte hade jag iaf Gala där men nu är det rätt tomt. :(

Nu ska jag kolla tv har kramp i fingrarna efter det här mega långa inlägget...




Kommentarer
Lovisa

Hon kommer få det kanonbra där hos Ida å dom! :) Sen får du följa med upp till Neptun hur mkt du vill ;)

Jaa du får skicka bilderna nån dag :D

2010-02-16 @ 19:33:20
URL: http://nikonda.blogg.se/
Annie

Du e super stark tycker jag <3

2010-02-17 @ 18:56:47
URL: http://annieeeeee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0