Lördag

Äntligen! Äntligen fick jag sova ut, gud va skönt det var=)
Har varit i kga med mammsen o mormor handlat lite, var inne i stan oxå men ja hittade inget som vanligt..
Eller ja va inte ens intresserad av att kolla, de där med shoppa är inte riktigt min grej haha.

Sitter här nu o tänker på mina älskade hästar som båda två är över 20 mil härfrån. Saknar dom varje dag som går o ja hoppas dom har det bra. Hör inte så mkt om hur det går med dom, så det går väl antagligen bra. Finona tror jag stortrivs hos Camilla o hennes familj, hon har ju varit borta ett tag nu men ja tänker lika mkt på henne för de<3
O Gala min Galna struts hoppas jag sköter sig hos Ida! Hon är ju lite speciell den där damen men jag hoppas det går framåt för dom iaf.
Sitter o kollar igenom alla bilder på dom, e de e klart man blir lite tårögd dom är ju mina finaste pärlor<3
Nu låter ja som en riktig nörd men jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan hästar i mitt liv. Finns inge bättre.
Måste lägga upp lite bilder på dom. 1 Bild säger ju mer än 1000 ord=)








<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0