Lördag

Nu var det några dagar sen jag skrev..
Har verkligen inte haft någon lust att skriva alls.. Det känns helt jävla meningslöst o vara här när man är utan häst.
Fasen va tråkigt det är. Jag har ingen lust att ens åka nånstanns.. Men måste ta mej upp till stallet o hämta mina grejor o städa ur. O fixa transporten. Nästa vecka är det ju verkligen fullrulle på jobbet. just nu har vi 13 lägenheter o de kommer mer.. Så mamma har tagit in alla hon kan komma på. Men det är ju bra för då går väl den veckan rätt snabbt, sen är det ju bara två veckor kvar.
Pau tipsade mej om resedagboken så jag var inne där o kollade lite, herregud säger jag! jag kommer nog inte ångra mig iaf:D

Snart ska jag hem till mamma o äta!!!
Åt frukost förut, fick bara äta lite frukt o fil o de var sååå gott!!! Men jag fick typ kramp i käkarna:S
Och vart proppmätt på pyttelite:P Men jag är rätt stolt faktiskt att jag har klarat av o fasta o jag känner mej faktiskt piggare o mycket lättare i kroppen. Igår när ja kom hem storstädade jag hela lägenheten höll på i flera timmar men det var de värt=)

Jag skulle nog kunna tänka mej o fasta igen, men det blir nog i höst.
Juste ska lägga in bilderna från kameran oxå. På min älskade Gala<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0