Måndag

Måndag igeeen =)
Började med jobb kl 7, var hemma vid 15 tror jag.
Idag jobbade jag äntligen på järnverket!
Men sen iaf så åkte jag hem o fixade lite o åt sen vidare till stallet.
Red till banan med Martina, det gick rätt bra faktiskt! Gala skötte sig helt ok, eller ja om man jämför med sist när jag nästan fick mej en åktur ute i skogen så gick de väldigt bra idag!
Men hon orkar ju knappt nånting o nu var de ju jätte mkt snö på banan så hon fick ju ta i lite extra;)
Idag hade jag kulbettet på henne o de funkade jättebra! Hon tuggade inte riktigt lika mkt som med det andra men hon fick upp nacken ganska högt ändå=)
Stooolt matte=)
Får se om jag hinner rida imorn ska ju vara i k-hamn kl 14 o fixa det allra sista.
Men den här veckan kommer nog gå ganska snabbt tror jag, har fullt upp varje dag nu, o sen är det ju sista veckan med min älskade så ja ska försöka o rida varje dag nu. Gud hur ska jag klara mig utan henne :(

Sitter o lyssnar på New love in town nu, ååh den är ju så bra! Älskar den låter verkligen.
Så nu ska jag ta o tänka lite "happy thoughts".





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0