Måndag

Herregud, de känns verkligen som jag skriver måndag hela tiden. Men ja gillar när veckorna går fort!
Men de känns som veckorna går himla snabbt men samtidigt känns det som ja inte kommer nån vart..
Ajja, om 4 veckor sitter jag väl här o skriver Måndag! Shit de är måndag igen. Men den måndagen kommer vara en väldigt speciell måndag. Längtar!!!!

Slut tjatat om måndagar.
Nu sitter jag iaf hemma hos mamma har ätit lite=) Grönsakssoppa:S Fastar ju.. men den var helt OK! nerå mamma den va jättegod=) MUMS!
Har jobbat hela dagen, var inte hemma förns halv fem. Det var så mkt jobb, För alla är ju sjuka...! Men ni som är sjuka, stanna hemma förfan! För jag vill inte bli sjuk:P

Men nu tror jag att Hugo o jag ska driva hemåt, slå på en film o sooova=)

Hade goottttt!

Oj ja glömde skriva Grattis Pappie <3 :$


Charlie!

Min Goding! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0