Måndag

Okey, ännu en vecka har gått.
Känns alldeles underbart om ja ska vara ärlig!
Jag har som vanligt jobbat idag, men idag var de inge vanligt städ utan Pau o jag skurade golv. Tycker det är skitkul, spec o göra nått annat än vanligt städ.
Efter jobbet åkte jag en sväng, sen var jag hos pappsen o käka lite. Haha ja, ibland märks det ju att sabina o jag är syskon det är som att vi delar samma hjärna när vi båda två, exakt samtidigt, och exakt med samma tonläge kläcker ur oss något så dumt vid ett sånt konstigt tillfälle. Haha jaaa.. Sabina lär ju leva på det resten av kvällen hahaha.

Men nu är det ju en dag närmare iaf, tror även att det är dags för ett nummerbyte för min del=)
Men mammsen o ja ska kolla upp lite först så får vi se vad de blir.
Ja förstår om ni inte fattar något av det ja skriver för ja förstår knappt själv vad jag menar haha


Dags för en film o lite mys!=)





Kommentarer
Sabina E :)

mysig bild:D<3

2010-02-23 @ 06:58:23
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
S

ja fattar en massa ;'D

2010-02-24 @ 10:27:45
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0