Måndag

Det känns verkligen som jag skriver måndag hela tiden.. Vad är det med måndagar egentligen??:S
Har jobbat idag med Pau såklart=)
Vi påbörjade våran fasta idag, och jag är riktigt hungrig nu....
Men nu måndag-tisdag är det nedtrappning o sen "fastar" vi ons-fredag o sen är de upptrappning lördag-söndag.
Så det blir INGEN Mat på en vecka, INGE godis.. ingenting.. bara de där dryckerna. Men vi får väl se hur det går;)

O Nu är ja riktigt fruktansvärt trött på de här jävla skitvädret!!!
Jag vill inte ha mera snö, kan inte ens sätta mig i bilen utan o bli förbannad.
Har dom plogat då? NEJ. inte här utanför min lägenhet iaf, o när jag väl kom upp på min lilla parkering o öppnade dörren så var det typ som att de välde in snö i bilen, eller ne inte riktigt men nästan.
Så jag vill inte gå ut mer idag. FY!
Men måste ju ta mig till stallet o passa på att rida min pärla. Har bara några dagar på mig... :(
Sen ikväll ska ja hem till Mamma o basta, skööönt=)

Igår förresten så var jag ju o hälsade på Mariana o dom, det var hon jenny o Sofie som Snöhoppade. Såg verkligen jättekul ut! Fick några fina bilder som jag ska lägga in på datorn sen när ja kommer till mamma.
Men nu ska jag byta om sen vidare till stallet=)





Kommentarer
Åsa

fyfan vad jag är hoppsugen!

2010-02-01 @ 20:55:06
URL: http://asabostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0