Onsdag

Jobb.. Det känns som jag jobbar hela tiden, men de är ju bra me lite extra pengar.
Nu sitter ja på cafet slutar kl 21.
Före jobbet så har ja faktiskt hunnit med lite, allt ja ville göra förutom att rida:(
Har varit hos pappa en sväng o pratat lite, sen var ja till stallet o mockade o gjorde klart allt.
Sen skulle jag åka med transporten en liten sväng. Eftersom jag ska till Atg med Gala imorn så vore de kanske bra om transporten fick rulla lite innan.
Mm.. de gick ju bra. Jag fick ju fan inte på den på bilen, eller den fastnade inte ordenligt på dragkroken. Det kändes som jag stog i en jävla evighet. Men tillslut så gick den på. Så då åkte ja till karlskoga o tillbaka o det gick jättebra.

Nu har jag bara några få dagar kvar med min lilla bumsa, o de känns jäkligt surt att jag inte hunnit rida nu på två dagar...
Men imorn får vi se om jag hinner rida om hon inte är helt slut efter lilla trippen...
Hoppas bara hon går igenom besiktningen=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0