Onsdag

Ännu en dag med jobb på Station. Men idag gick de rätt bra! De blir ju lite segt oså men när klockan väl slår två känns de som hela dagen har gått snabbt=)

Men det här vädret!? Hur kul är det egentligen...
O jag har bara några få dagar kvar med min älsklingstös, vill ju verkligen passa på att rida nu o ta massa kort. Men jag vet själv att om jag ger mej ut o rider i det här vädret kommer dt gå allt annat än bra. Och jag tror Gala föredrar o ha ett varmt täcke på sig o stå inne o äta istället..
Det är verkligen synd men det kanske var meningen att det skulle bli sånt här väder?
Men våran tid är inte över, det här är bara början på ett nytt liv får ja tänka.

Bettan är iaf jätte gullig o gör iordning till gala idag, tror inte ja skulle komma värst långt in på deras grusväg i den här snön. Det är ju t om svårt o komma fram på den plogade vägen, ja körde liksom i 30 förut på bruket vägen o körde rätt upp på den oplogade trottoaren.... Smart.. Ja satt o svärde för mig själv o skyllde på bilen. Tur iaf kom ja ju vidare av mig själv o behövde inte ringa efter hjälp:P

Så nu har ja en hel dag att vara inne!! Ska passa på o göra sånt jag inte hinner annars rensa lite vore ju inga fel.

Nu sitter ja bara o skriver massa onödigt.. Fast det är väl det en blogg är till för.. skriva av sig lite, skit eller inte=)

Ne nu ska ja ge mej.

Herrraaa



Direkt hemkommen från Egypten på kortet=)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0