Söndag

Lugn helg har de varit, som alltid för min del=)
Igår var ja i stallet nästan hela dagen, red en sväng med. Gala var som vanligt...
Studsig o pigg..
Idag gick ja faktiskt upp halv 8! Åkte till stallet o släppte ut hästarna, mockade åt Gala,Golden o Duppie.
Sen hem o käka frukost o nu har jag fastnat i soffan.. Men ska ta mej loss snart o åka till mamma o hämta kameran sen upp o fota hästarna=) Ska faktiskt dra av Gala täcket en stund med nu när det är så fint väder=)
Senare ska ja rida en sväng oxå, är jättesugen på att åka till ridhuset men känner på mig att jag inte ska lasta o åka iväg själv, så de får väl bli en tur ute idag med.

Skriver lite mer senare ikväll=)

<3



Kommentarer
S

sööööta <3 ;)

2010-02-08 @ 14:44:11
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0