Tisdag

Då var Tisdagen över.. Eller snart iaf de är ju de bästa kvar o de e ju Paradise Hotel, ja blir ju så himla inne i de där, o nu är de final så nu är de ännu bättre=)

Annars har jag jobbat idag på cafét med Emma=) Det gick bra,men det är ju seegt...
Sen åkte ja hem en snabbis o böt om sen upp till min Grishäst o red henne. Det var ju inte en av de bra dagarna idag.
Hon var lite vrång kan man väl säga. Eller lite för stoig. Kanske är brunstig? Hur som helst så var hon inte rolig.
Men de e ju bara o hoppa upp imorn igen. Om det inte är snöstorm. Har ju bara några få dagar kvar med grisen som får min dag att gå runt. Hur fan ska jag klara mig...
Men de gäller ju att hålla ut, 1 månad bara. Men hon kommer hamna i väldigt bra händer de vet jag=)

Jaja nu ska ja krypa ner under täcket o vänta på att PH ska börja.




Lite syskonkärlek :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0