Måndag

Dags för ett inlägg kände jag.
Sabina har fortfarande min dator, som numera är fullsmockad med virus...!
Men Mamma och Jan är ju i Gran Canaria den här veckan så jag är hemma hos dom med hundarna o här finns ju dator=)

Har ridit Gala i några dagar nu o det går jättebra, hon sköter sig lite för bra tycker jag.
Har inte så mkt att skriva väntar på lite brev som ja hoppas kommer idag=) (!!!)
Idag ska jag jobba kväll, börjar kl 14 o jobbar hela kväll till 21 tror jag, så det blir inge rida idag.
Men nu ska ja åka hem till mina små kissar som behöver lite sällskap innan jobbet=)

//////




Gala o ja på våran första tävling=) <3


Kommentarer
Mamy o Mamma

Inga virus i mammas dator.... fast det gor inget for jag har ju virus i halsen..... Mamy ar full av rod vin och Mamma av bars. Livet kanns fint.... stannar nog en vecka till :-) Puss o Kram

2010-01-26 @ 20:25:04
Cindy

haha skräll.........

2010-01-27 @ 13:41:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0