Onsdag


Dagen började med att morfar ringde o väckte mig tio i sju, ups. Men ja kom ju iväg till jobbet iaf.
Paulina o jag jobbade på som bara den. O de känns så skönt ibland när man jobbar, för då kommer man in till ett ställe där jag verkligen ser skiten överallt.. Damm.. Som är kolsvart.. Men när man går därifrån brukar ja ta en extra titt på rummet bara för att. Då får man en sån där härlig känsla i magen (eller iaf jag) att det verkligen har blivit riktigt RENT och det är JAG som har gjort det rent, att man har gjort något så bra och att man är stolt över sig själv för en minut. Tänk om man kunde känna så hela tiden, att man är stolt. Då skulle man nog må bra tror ja=)


Tog med hundarna ut på en sväng i skogen igår. Och dom var såå lugna, sprang typ ingenting riktigt tråkiga...
Idag blir det ingen sväng i skogen för att det är snöstorm (!!!!!!!!) Så Mamma o Jan kan ju ta o gotta sig o njuta så mkt dom kan nu de här dagarna med Sol o Öl o Vin o Bowling o Underkläds visning...? hmm...

Jag skulle ju verkligen ha behövt rida idag, men vet inte om Gala heller tycker det är så kul med storm..

Nu ska jag iaf göra hamburgare i Pitabröd! Mums*
Och ikväll ska ja ha eget spa:P O bada bastu o ha de gott=)



Min älskade Smula på bild <3



Kommentarer
Mamy o Janne

Det var inte bara underklader, hur du nu visste det,,,,,, Ar det ugnshuset som har skvallrat kanske

2010-01-27 @ 21:17:10
Cindy

hihi, ja gillar ugnshuset:P

2010-01-27 @ 21:43:10
Cindy

hihi, ja gillar ugnshuset:P

2010-01-27 @ 21:43:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0