Tisdag

Uppss... Fick en liten "varning" av Lovisa måste visst hålla uppdateringen.
Ne men ja har inte orkat eller haft tid faktiskt..
Det har hänt sååå mkt sedan ja skrev sist så ja minns inte ens allt haha.
Julafton och min födelsedag var jättebra=) En av dom bästa, men de var ju för ja tillbringade dagen med dom bästa. Finns det något bättre än trogna vänner? Nej jag tror inte det. Som man brukar säga hellre ett fåtal äkta än många falska. O ja har inte många men ja älskar dom ja har<3
Nyår var ju.. hm.. annorlunda? men roligt=)

På torsdag åker Jag o Pau till sälen, uuuuuuunderbart<3 kommer hem på söndag.
Bettan är så supersnäll så hon tar hand om Gala åt mig, o mamma tar hand om hugo. men mina små kissekottar vet ja inte hur ja ska göra med men de ordnar sig=)

Ne nu ska ja kolla Paradise Hotel.

Sabina: Hadee Gottt!!;D




                                Gucci                                                             Tequila


Kommentarer
Lovisa

Hihi jaa men som du sa till mig, du fick allt ihop ett litet inlägg ;)



Hade så kul i Sälen! :D Åk åt mig också, även om ja aldrig gjort det själv xD

2010-01-06 @ 20:37:12
URL: http://nikonda.blogg.se/
Lovisa

Haha aa visst xD kan vi väl ;P från och med när du kommer hem från sälen :D

Puss <3

2010-01-07 @ 14:06:27
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0