Torsdag

Veckorna bara går o går.
Det känns som det går vääldigt fort men nu vet jag att de kommande 6 veckorna kommer kännas som slow motion.
Men den dagen kommer allt ja vill bara att den ska vara här nuuuuuuuu=)))
Sabinas dag har nog varit väldigt bra, träffade Fråga Olle, jag kom 1 sek försent men ja han se när han gick ut till tåget haha. Alltid lika kul med en kändis:P

Annars har dagen varit precis som vanligt, jobb sen hem till hundarna.
Men Mamma och Negern, eller oj ja menar Jan kommer hem på lördag så efter det ska jag rida varenda dag till snuttan åker<3

Nu ska jag sätta mej ner med min dator o försöka fixa iordning en ny blogg design.
Men den blir nog inte klar idag ska ju upp till stallet o mysa med min goding lite senare=)




Fråga Olle och Sabina ;)


Kommentarer
Negern

Ja inte ar jag nan neger,utan snarare en prickig korv av allt soleksem:-)

2010-01-28 @ 20:02:20
Lovisa

Haha fränt att det kommer lite kändisar då och då :D

Kan förstå att du längtar :)

2010-01-29 @ 20:26:04
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0