Tråkigt.

Har så fruktanvärt tråkigt.. O när man har tråkigt så börjar man tänka, o det är inte alltid så positivt.
Är så himla sur på det här vädret oxå. Jag ville verkligen rida idag men ja vet att ja bara skulle ha ångrat mig om jag hade gett mej ut. Istället så har jag faktiskt lagat mat, och kladdkaka, och varit hos pappa en snabbis. OCH Skottat här utanför 2 ggr. Känner mig rätt duktig faktiskt.
Nu väntar ja på att bastun ska bli varm, så ska ja gå ner o dra på musiken o bott o bara hare gott;) hihi
Imorn väntar jobb, Pau o ja drar iväg kl 6 så hinner vi äta frukost på Mcdie, haha. Ne det är inte därför men de skulle vara skönt o sluta lite tidigare. Sen ska jag verkligen försöka rida imorn. Om inte annat så måste jag rida.
Jag tror Gala känner på sig att det börjar hända saker, hon har blivit så himla go o mysig o står vid mig hela tiden o håller på me mulen på jackan. Världens bästa<3

Jag har märkt en sak, det hjälper otroligt mycket att lyssna på "diva" musik när man inte känner sig på topp.
Nu ska ja gå ner o kolla till bastun.

Ha det!!



Paulina o Jag på hultsfred, saknar det lite faktiskt <3


Kommentarer
Lovisa

Haha mm, I Know xD

2010-01-28 @ 16:25:37
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0