Back in Sweden

Ska man säga skönt o va tillbaka?
Kan inte riktigt säga de o verkligen mena det, men ja kan säga att de e skönt o träffa endel igen=) o de kan ja mena=)
Men jag saknar Israel, jag saknar Baram, jag saknar Nathalie o alla andra goa människor.
Jag skulle kunna skriva jätte mkt om vad som har hänt o allting men ja orkar inte, känner mig inte ordentligt utvilad efter resan men samtidigt är ja uppe i varv hela tiden, kan inte sitta still, är pillrig, nervös?, stressad o bara överallt hela tiden. Gick runt råbäck med Pau o hundarna förut o nu är ja ännu mer pigg.
Kanske åker upp till pappa en sväng igen o tittar till mina små kisse bäbisar..
Måste ha nånting o göra snart innan ja blir tokig.
Så har jag ju semester hela den här veckan med, hur fan ska de gå?
Ne kanske skriver mer sen=)

Pussheeeej


<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0