Boooring

Vad gör man i Degerfors när man har semester utan häst?
Jag vill ha soool.
Har precis lagt in de sista bilderna från Israel, sorgligt men sant.
Har inte ens någt vettigt o skriva för jag är så jävla uttråkad.
Har varit uppe hos pappa o kollat till kattbäbisarna, ska dit igen om en stund.

Igår fick jag ett antal mejl som gav mej massa blandade känslor, endel mejl var bra andra inte.
Fick en hel del att tänka på nu o hoppas verkligen att de löser sig. Ringde Amerikanska ambassaden i sthlm oxå men nee då har dom semester stängt. De var ju lyckat!
Tror mer o mer på vad den där spåtanten sa till mej för 4 månader sen. Rätt otäckt men ändå kul att hon kunde veta så mycket om framtiden=)
Ne nu lägger ja upp lite bilder så kanske jag skriver ett till onödigt inlägg senare.

Peace-Shalom!


ååhh så jävla härliga bilder <3

Hemfärd....




----------------------------------------------------------------------------------


I´m stronger than you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0