Julyyyy

Vad är det här?
Vad är det här för skitväder.... typiskt sverige sommar.. men det gör mig inte så jätte mycket att det regnar faktiskt men när det är kallt är de fan inge kul..
Fast idag har ja haft värsta perfekta söndags-dagen.
Har verkligen inte gjort nånting!
Sov ut hur länge som helt o upp o käkade jäättte go frukost o sen kollat film. Så skönt o vara hemma hos mamma med för dom har ju sånna där bra kanaler här med filmer hela tiden=)
Sen kom dom med pizza o de va mumma!
Igår så var ja bara hemma typ, körde några till kga o sen hem o sabina o jag hämtade mat på spicy wok, gottgott=) Så satt vi o kollade på pippi haha jättebra ju:)

Nu ska jag o lilla smulan åka hem till mej o krypa ner under täcket o bara va. ska inte röra ett lillfinger i onödan!
Imorn blire jobb igen, bara 3 veckor kvar nu! av sommarjobbet =)
Ska verkligen försöka komma igång med bloggandet igen, men inte så lätt när man bor i sveriges tråkigaste håla.
Men jag vet att de blir bättre när finona kommer tillbaka, då kan ja vara i stallet hela kvällarna. <3



Sötisen min :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0