small town guuurl

Alldeles nyss när ja klev innanför dörren kom ja o tänka på ett av mina många kibbutzminnen.
Alla gånger jag och Ella satt i Leaf picking o diskuterade om hela våra liv. Jag saknar den tiden gud va vi hade roligt. Det känns som en evighet sen men ändå är det bara 3 månader sen. Jag önskar vi vore kvar där, allihopa.
Men även om jag skulle åka tillbaka skulle det aldrig bli samma sak igen ingen av dom jag har upplevt kibbutzlivet med skulle ju vara där. Jag saknar er underbara människor!!!
Men jag är jävligt glad över att få ha ett sånt här minne att bära med mej resten av mitt liv.

Idag har jag faktiskt gjort lite mer än ingenting=)
Var hemma hos mamma o solade med Pau förut hon hade med sig jordgubbar o glass gott gott tack för de bumss<33
Sen har jag varit med Lovisa till Neptun o han hade blivit jättefin, verkligen växt till sig de va kul o se=) Men ska ja erkänna vart ja lite rädd när han sprang bakom mej haha.
Sen har jag varit hos pappa o kolla te kisserna o städade faktiskt, så nu blir han nog gla när han kommer hem=)
Nu blire duschen o efter de ska ja ut o gå me hugo en sväng o sen ska ja kolla på film.

Puss på er alla fina <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0