Tom på rubriker

Fy o skäms på mej som inte har skrivit.
Sitter här o vet inte ens vad jag ska skriva.
Men jag kan ju säga att ja har börjat jobba igen de går bra faktiskt=) Skönt att göra nånting om dagarna men tråkigt att jobba när de är så fint väder.
Sen så saknar jag verkligen israel. Okey ja har sagt mycket att jag saknar israel, men jag tror inte dom flesta förstår. jag SAKNAR verkligen det där landet, folket, kibbutzen, maten, Apple Packing, JAG SAKNAR APPLE PACKING!!! Jag saknar det där enkla livet. Men det bli ju inte ett dugg bättre av att jag sitter här o skriver det eller att ja kollar igenom alla bilder hundrasjuttiofem gånger om dan eller att ja ens tänker på de. Äh ryck upp dej nu Cindy o gör de bästa av situationen här o nu. Vet ja en som skulle säga:) Sant så sant.

Längtar efter tills mina vita fina underbara bästa ponnie kommer hem, ja ska pyssla om henne så mycket jag bara kan, kommer vara så många timmar med henne om dagarna känns som allt blir lättare då.

Nu sitter jag hemma hos mamma iaf har badat i poolen o solat lite såklart.
Ska åka hem om en stund o byta om o greja sen upp till pappa o städa bilen om jag hinner? Annars sätter ja på en film o myser med kissebebisarna o glömmer den här världen för ett par timmar.


Jag saknar er..



hahahaha 5 år sen... =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0