1 Juni och 40 grader!!!

Sommaren är här!! Och det är så varmt... 
Jag orkade inte gå till poolen idag heller låg helt utslagen i sängen efter jobbet haha
Men imorn så, imorn ska ja ta mej iväg o simma lite=) Eftersom ja inte joggade igår för att det inte vart svalare ute.. Kan inte ge mej ut när det är såhär!

JAG FÖRSOV MEJ IDAG!!!!
gaaahhhhhh första gången på 76 dagar om man ska vara exakt, Jag vaknade 6.50 Sprang till jobbet! tog typ 1 minut o när ja kom dit var vi 4 st på elcam, de finns jobb för 2...? Och med mitt morgon humör var ja inte så trevlig.. tänkte mej inte för o vart rasande när ja kom dit så min chef ringde till Raviv så vi skickade iväg 2 av dom till deras vanliga jobb. Så de var ju bra ändå=)
Och nu är det bara 2 dagar kvar, o imorn kommer ja tänka "imorn e de min sista dag" iiihhhhh fan va skönt:D

Så, idag då kom nathalie o väckte mej tjugo i sju, vi gick upp o hämtade lite mat från dinning oså. Sen var ja tvungen o ta mig en dusch o svalka mig lite, ja brukar inte duscha kallt men nu jävlar nu var de kallt.
Sen fixade jag tvätten o gick ner o diskade det berget som var i common room, hur svårt är de o diska efter sig själv? ja fattar inte..

När jag kom hit till kibbutzen så var de endel (dom som hade varit här länge) som inte direkt var så sociala de var som om dom inte ville lära känna en. Men nu förstår jag. Det kommer så mkt nytt folk så ja känner inte ens igen hälften av volontärerna som sitter där ute nu. Men jag orkar inte anstränga mej, jag ska ändå åka snart o ja har haft en underbar kibbutz upplevelse med massa nya vänner. <3 Nog med att ja kommer att gråta så ja svimmar när några av dom åker, så det är bara jobbigt o lära känna alla nya härliga männsiskor. det är klart att jag inte värsta undviker dom men ja känner att det bara är slöseri med tid att umgås med dom nya när ja vill spendera min sista tid med dom jag har varit här med. Som tur är åker ju nathalie o jag härifrån samtidigt så det blir inte lika jobbigt att gå runt o säga hejdå till alla då. Och sen behöver jag inte säga hejdå till nathalie förns den 14:e=)

nu är det bara 2 veckor kvar, o vid den här tiden kan ja lova att pau o ja sitter o tjatar på som bara den=) ooh va ja längtar:) OM det inte blir så att turister inte får komma för att det har varit lite oroligt i israel men de hoppas ja verkligen inte.. då får ja ju panik..

nu blire nog sängen så att ja inte försover mej imorn haha.
Gonatt på er <3

Saknar det här varje dag, Hon är min ögonsten <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0