Balagan

Ja de kan man säga, fyfan vilken crazy night...!
de här var min sista partynight här o de var sån himla balagan!
Allting hände och mötet ikväll kommer vara en aning spännt ja. Tur ja åker imorn så ja skiter i o gå på mötet fast egentligen vill jag vara där o höra haha.
Men nu bryr ja mej inte, om dom kmmer festa såhär varje gång så kommer puben inte öppna något mer o endel av volontärerna kommer bli kickade, dom har ju redan slagit vad om hur länge endel stannar.
Men jaja nog om det.
Idag har jag ätit mina sista pancakes.. =(
Och nu sitter ja ute i soffan o skriver o väntar på att Rebecca ska packa klart för hon åker ju idag:( usch vilken tur att ja åker imorgon så att ja inte skulle bo själv en vecka..

Inatt drömde ja en skitkonstig dröm igen, jag drömde att en kompis till duane hade kört omkull på motorcykeln o när ja kom dit trodde ja att de va duane o de låg kroppsdelar lite överallt, men sen såg jag att han sa på trottoaren så han levde ju. o sen drömde ja att jag kom till degerfors o överraskade alla att ja var hemma, men de va typ ingen som var så glad o se mej, När sabina såg mej så bröt hon ihop o va jätteglad såklart o samma med Paulina =) haha de va bara dom som va glada, När jag såg mamma så kom hon innanför dörren på jobbet o då sa hon bara hej, hur ser jag ut idag? hahaa asså de va sjukt:S
Sen igår natt drömde jag att Pappa dog med, asså varför drömmer ja bara att alla dör? vaknar upp o är helt förstörd ju.

fan nu ska jag säga hejdå till min sambo, eller mitt ex sambo..

hörs sen!


Saknar henne redan=) men taaaack för en underbar tid här, du är guldvärd <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0