Be strong, love is gone, heart is cold as ice

Sitter just nu med en hemmagjord hårinpackning i håret=)
Avocado+ägg+olivolja. Får se hur de blir, men man vet inte förns man har testat;)

Det gick inge bra i Zefat. Tog ju bussen halv åtta, fick springa omkring o leta efter nån som visst vart de var, sen fick ja ta ännu en buss o tillslut hitta jag det. Fick fylla i ett papper o ja vänta i 2 timmar i kö o när ja väl kom fram så sa han nej. Jävla pucko gubbe!! Tror ni ja vart någe krut eller? Han sa att ja fick åka till Tel Aviv o göra det där. Nee! Fuck offffff......

Var tillbaka till baram vid halv 2. skulle gå till poolen men vart inge av för att ja tyckte att de inte var tillräckligt med sol, Man blir så jävla kräsen på allt här. Hemma hade jag sprungit ut o slängt mej o sola om de var sånt här väder. Men de var ju faktiskt 1 moln på himlen idag!!=) haha
Jag o Nathalie tog oss en jävla promenad förut, upp i skogen o först tyckte vi de var väldigt skönt men sen undra vi vart faan vi var nånstanns.. Norra israels berg o skogar är inte o leka med... Kom tillbaka helt slutkörda efter 2 timmar, kanske tom 2½? jobbigt var det iaf..
Vi gick upp till dinning  hämta lite grönt o sen gick vi ner o gjorde en jätte go sallad. Mums o nyttigt=)

Imorn ska ja nog gå upp o jogga ett varv runt kibbutzen innan frukost. Men det får vi se imorn de hur de blir haha. Annars tar ja de på kvällen ist. Och imorn SKA jag till poolen. Har ju inget annat att göra när man är ledig. hehe=)

Ne nu ska jag försöka ladda ner lite filmer. På tisdag skulle egentligen puben var öppen men icke.. Synd det, hade varit himla kul med en sista pubnight=) Men Nathalie o jag ska ha en filmkväll ist o faktiskt beställa mat! gud va vi ska feta oss=) Var länge sen ja åt sånt där nu. Måste ju njuta lite ibland. Saknar svenska pizza skulle inte sitta helt fel.

Gonatttttt <3

Söt Squirrel-Beaver=)


Kommentarer
Lovisa

"Tror ni jag vart någe krut eller" haha, underbart att jag inte har en aning om vad den meningen betyder xD

2010-06-13 @ 07:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0