Eilat

Ja, jag vet dålig update. Har haft skitdåligt samvete för att ja inte har uppdaterat..
Men har ju inte haft något internet o nu när jag väl har de så är det jättesegt o hänger sig hela tiden..
Drar allting lite snabbt, Mamma o dom kom ju iaf, åkte ut till flygplatsen o mötte dom, vart endel tårar när dom kom:') Men var skönt o se dom allihop=)
Vi tillbringade två nätter i Tel Aviv o sen tog vi nattbussen ner till Eilat där vi är nu=) Här ska vi vara tills på tisdag tror jag o sen åker vi mot Döda havet o vidare på nya äventyr=)
Det är jätte varmt här, det är obeskrivligt men det är typ 40 grader NU, och bastu vindar..

Jag längtar inte hem, men jag längtar tillbaka till kibbutzen.. Hade jag inte behövt jobba hemma hade ja aldrig åkt hem. Men måste ju se mina kissebebisar hemma o träffa alla igen=) Känner på mig att jag kommer bli djupt deprimerad efter 1 vecka hemma. Får se hur det går, hoppas på de bästa=)

Här kommer lite bilder, har inte tid o skriva mer, Alla sover o ja tror de e dags för mig med=)
Vi hörs.
Pusss




<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0