Haifa & Tel Aviv

Har inte mkt tid men líte update blir det.
Nathalie o jag kom iväg till Haifa i torsdags, var framme vid 12 typ.
Vi fick gå endel för att komma till hostelet. Och att gå i den här otroliga värmen med en 75 liters ryggsäck är ju inte direkt något man hejar för..
FYFAN vad jobbigt det var. O man känner sig så ofräsch för svetten rann hela tiden usch..
Men vi var vid stranden vid 14 så då fick vi svalka oss. Hela fredagen tillbringades självklart på stranden=)
Hade en underbar tid i Haifa. Älskar den staden. Älskar den stranden!
Idag så gick vi upp vid halv 8, vid 8 började vi lifta till Tel Aviv, det är ca 2 tim restid, men man vet aldrig när man liftar för man kan bli stående hur länge som helst. MEN vi hade tur, eller ska man säga skicklighet;) efter 2 tim o 6,5 shekel (13 kr) stod vi här i Tel Aviv, Underbar stad!!! Har slappat på stranden, gått som en dåre med fram o tillbaka för o hitta dom perfekta solstolarna.
Nu har vi precis ätit lite o jagat kackerlacka. Eller Jag jagade den jäveln, Nathalie stod o hoppade i soffan med kameran i handen haha. Ne men usch de där jävlarna är inte o leka med. De är sååå äckliga o så himla snabba. Men ja fick tag i han tillslut så nu är han instängd i en liten låda, men de tog sin tid.

saknar Baram o allt folk där. Känns konstigt att inte åka tillbaka till mitt rum där. Men jag hoppas alla mår bra. Hann inte säga hejdå till alla heller de va lite tråkigt, men ja hinner ju se dom flesta igen innan jag åker hem till Sweden.. =)

Aja nu ska vi sova o imorn ska vi till stranden o gå förbi marknaden tror jag. Blir en härlig dag=)

GONATT <3

Saknar Gala mer än jag trodde var möjligt. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0