Jerusalem

Nu är vi i Jerusalem. Bokade ett hostel för 12 dollar/natt o så råkade vi komma in på hotell delen. Jättefint är det=) Idag har vi varit i old town o framme vid klagomuren, har ju redan varit där en gång så de var väl inge nytt direkt men alltid lika kul o knata runt o kolla på allt roligt folk haha. "Harry Potter - världen, Hej!"
Bilder kommer på de=)
Imorn drar vi vidare till döda havet, ska bli kul=) Ser mest framemot o se Paulinas o Sabinas miner när dom inser att man verkligen flyter som en kork.

Det är inte lika varmt här som i Eilat, tack goooode gud. Hade inte klarar en dag där mer, jag har nog aldrig varit med om något varmare. Fyyy

Nu ska jag låta Sabina o Paulina mina bebisar, sitta lite vid datorn=) <3
Skriver mer ikväll o lägger in lite bilder.
Saknar Pappie, ska åka dit på en gång när ja kommer hem o få prata av mig lite!


Jag älskar min Mammie, för att hon är bäst o ställer upp i vått o torrt <3

Duane, Paulina o Sabina =) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0