My last Monday in Baram

Nu har Rebecca och jag städat vårat rum, ordentligt!
Så här kommer lite bilder, nu ser det ju väldigt tomt ut oxå. Men jag var tvungen o plocka ner lite grejor som hängde lite överallt. (förberedning inför packingen=))
Och bilderna är tagna med min dator därav kvaliten eftersom min kamera inte funkar..

Lilla rummet=)

Våra två garderober till vänster, och till höger Kirstines hörna som numera är väldigt tom..

Min lilla hörna, Sängen är väl typ 80 cm eller nått.. Kan knappt fatta att ja sovit där sålänge..

Som ni ser så är de ju inget lyxhotell direkt! haha.
Men när jag första gången kom in i rummet o såg min säng.. Då hade ja lust o vända o åka hem igen, ja tänke hur FAN ska jag kunna bo här. De var litet o äckligt o smutsigt o fyyyyyy. Men när man väl fick ordning på sina saker o fick städa på sitt sätt och sätta upp lite grejer så ääälskar ja de här rummet!! Kommer verkligen sakna de här..


Våran korridor, Rebecca o ja bor i de "röda rummet" Längst ner till höger är tjejdusch+toa o till vänster är killarnas..

Från vårat hus.

1 Vecka!!!!!!!!! <333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0