No more work

KLART!!!
Känns de bra tror ni??? Ja fy va skönt=)
Nu har ja semester i 1 månad!
Och nästa gång jag jobbar så är de i sverige, känns ju mindre roligt.. Men det är ju ett måste.

Har precis ringt till Beit Scandinavia i Haifa. Dit ska Nathalie o jag, Gratis boende=) Först prata ja på o fråga lite oså o sen sa jag att vi var två tjejer från sverige. O hon bara Jahaaaa men är ni från sverige!! På svenska dårå. Då hade jag suttit där o tjatat på engelska haha. Söt tant var de:) Och då vart hon jätteglad o sa att vi var såå välkommna o hon såg framemot o träffa oss.=) Måste tillägga att det ligger vid stranden ;)

Snart ska jag byta om till Bikini, sen ska jag ner o fylla på N:s o mitt kolbo kort sen drar vi till poolen o slappar lite=)
Sen efter de ska jag gå till fruktmarknaden och köpa lite gott! Ska köpa lite ingredienser till min hemmagjorda hårinpackning med=) Vi har alltid fruktmarknad på torsdagar här det finns massor med olika frukter o de är färskt och billigt! Sist köpte jag 1 liter jordgubbar för 12 kr de e mumma de.

Får se vad det blir ikväll, inge spec tror jag. Ska nog åka till Zefat imorn o försöka fixa ett turistvisum eftersom ja inte hann det förra gången. Och mitt visum går ju ut den 9:e.... Men om ja inte gär de blire stranden.

Igår på mötet pratade Raviv lite om det som hänt i israel dom senaste veckorna/dagarna. Och tro inte på allt ni hör på nyheterna!! Eller läser i tidningen eller på internet.. För allting är inte så jävla stort som de verkar. Asså raviv är ju ärlig mot oss när han berättar ja menar, han sa ju i princip sist att vi skulle "förbereda" oss för kriget. Så han ljuger ju inte för oss. Jag tror att man oroar sig mer om man sitter i sverige än om man är här nere. Men vi ska ändå inte åka till Gaza så de är lugnt..
Jag känner mej hemma här, älskar israel o allting med det här landet, jag känner mig trygg här. Iaf för tillfället haha.

Ne nu ska ja byta om.
pusshej


Kommentarer
Mammie

Folk tycker väl att vi är lite knäppa som åker till Israel nu...... men vadå!!!!

Du, Sabina o Paulina är ju spådda ett långt liv

2010-06-03 @ 19:01:41
C

Skit i de, vi ska ju beacha! Ja precis ja vet ju att jag kommer att komma hem, så då gör ju ni med det=))

2010-06-03 @ 20:54:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0