Ooh Sweet Baram

I´m gonna miss u <3

Har inte bloggat på 1 vecka nu, men vi har inte haft något internet.
Nu är min tid i Israel slut, iaf för den här gången.
Jag har haft en underbar tid men Mamma, Sabina,Paulina o Duane. Jag sa en gång att jag ångrade att ni kom hit. Men jag sa bara så för att ja va arg. Förlåt, o jag ångrar verkligen inte att ni kom hit. Har haft skitkul med er här!
Idag var vi på Baram och jag träffade endel igen, det var skönt. Jag kände mig hemma. Spec när Liora sa Welcome home Cindy. Det gick rakt in i hjärtat. Baram finns alltid i mitt hjärta. Tänk att en sån här grej kan beröra en på ett sånt konstigt sätt. Men jag har lärt mig såå otroligt mkt under tiden här, o vuxit så otroligt mkt med. Träffat underbart folk, fått underbara vänner. Ni är guldvärda hela bunten.
Kommer sakna det så otroligt... fan.
Men livet måste ju gå vidare jag kan ju inte stanna kvar här i en evighet. Ska faktiskt bli skönt o komma hem o träffa alla igen såklart=) Men sen då? Sen när man har sagt hej till alla? Sen när man har kommit in i livet hemma igen? (som jag tror kommer ta ett bra tag) Va gör man sen? Inte ska jag sitta kvar o ruttna i Degerfors iaf, den saken e klar. Nästa stopp- Spanien. Vilket datum är inte bokat ännu o saker o ting hinner ju ändras mkt efter några veckor hemma, kanske vill stanna längra hemma än september..
Tur att jag har världens bästa vän iaf, vi kommer ha en sjukt bra sommar, o en har redan börjat bra tycker ja=)

Ne nu ska vi sova eller först ska jag slå en pling till Nathalie sen blire sängen. Hinner kanske, kanske skriva ett sista inlägg i Israel imorgon.
Gonatt!




Underbara Haifa=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0