Summer partyyy

Det var skitkul igår=) Gratis drinkar var det med, som inte var sådär jättebra. Drack ett antal redbull-vodka för mkt. Men vad ska man göra? man lever ju bara en gång=)
Bilder kommer haha inte för jag egentligen vill se dom men de blir nog spännande..
Har inte så mkt o säga men idag vaknade jag vid 12? gick o käkade o sen raka vägen ner till poolen=)
Som vanligt när man vaknar vid lunchtid på lördagar ställs man alltid frågan: Hey Cindy, How are u feeling today? Are u hangover? och idag kunde jag ovanligt svara JA. Uschhh men jag mår som jag förtjänar.
Tur man är ledig imorgon=) Och om jag orkar upp som jag hoppas tar jag bussen till Zefat 7.30 för att kolla om man kan fixa sitt visum där så jag får ett turistvisum. Hoppas verkligen på det så jag inte åker dit i onödan.
OM jag ens kommer upp vill säga..

Nu är det inte långt kvar tills mamma o dom kommer:D Dagarna räknas ner o de ska bli så kul!
Har pratat med både mamma o Sabina idag, ringde från skype o de är så sjuukt billigt pratade i sammanlagt 40 min o de kostade 10 kr=) Mycket bra!

Nu ska jag lägga mig, skulle egentligen kolla på film men ja orkar inte vill bara sooova.
Så gonatt på er, hörs imorn!
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0