Sushi night!!

Ikväll blire sushi night=)
Jag tror aldrig jag har ätit sushi förut, och jag är faktiskt inte så sugen heller för den delen.. Men man får väl smaka bara för att=)

Jobbet idag gick bra, efter jobbet fick ja säga hejdå till martin, tråkigt var de=(
Men nu är de inte långt kvar till ja är den som får säga hejdå till alla. Jag tror jag föredrar att lämna ist för att bli lämnad..
Sen efter jobbet så gick jag inte till poolen... haha ja orkade verkligen inte, men imorn så=)
Har varit inne på rummet hela tiden ända tills 30 min sen när nathalie kom o drog med mej ut, o idag tog hon med persikor åt mej gottttttt färska o goa=)
Det är en bastu här inne vet inte vart jag ska ta vägen snart...

Inatt drömde jag en helt sjuk dröm, kommer inte ihåg allt men ja drömde iaf att pau o ja var ute o körde bil, eller de va jag som körde o de va sååå kul=)
O sen drömde ja att Burra dog... :S De var inte lika kul, de var hemskt faktiskt var helt förstörd när ja vakna..
Jag drömde även att jag sköt vissa personer i huvvet..:S alltså ja tror ja har kollat på den där serien lite för mkt haha.. Hemskt var det iaf!!

Nu måste ja gå o ta en svalkande dusch o sen fixa mej.
Kan bli sista mötet idag med! Känns skönt=)

Har hört att ni har fint väder där hemma, GÖTT för er, skulle gärna byta en dag så ja får komma hem o svalka mej..
Pussshejj <3

Ute o knatar i djungeln lite =) man ser inte så väl men "stigen" var ingen stig de var mer som en mini Å.=) Gööör mysit!


Kommentarer
Lovisa

Känns det pirrigt nu när det närmar sig slutet å när Pau och familjen kommer ner? :) Haha ja skulle fan va dyngnervös x)

2010-06-02 @ 22:48:12
URL: http://nikonda.blogg.se/
C

OM de gör! haha ja dör snart av längtan med!!:D

2010-06-03 @ 13:08:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0