Äpplen!

Ja igår efter jag hade skrivt hände det inte så mkt.. Åt lite sen senare på kvällen.. Vi har ju tre måltider här i matsalen, frukost,lunch o middag. Och alla måltider är ungefär som "hotellbuffé" Finns jätte mycket olika rätter o sallader o allting, dom har 3 st (!) olika kaffe maskiner i matsalen så man får ju de man vill ha=)
Och maten är jättegod, lite annorlunda såklart men man vänjer sig väl.
Sen satt vi i members room eller va de nu hette en liten stund o sen var de volontärs möte alla nya fick presentera sig o sen pratade dom om massa, kommer inte ihåg för ja typ halvsov.. Men ja tror dom pratade om nån resa till jerusalem nästa lördag=) o sen massa om påskfirandet oså det blir nog roligt=)
Tur att ja tog med mej lite finare kläder o inte bara mjukisbyxor!

Idag har jag iaf gjort min första arbetsdag, redan efter en dag är ja trött i huvudet på o se alla äpplen som åker på de där bandet... Usch, fast de var rätt okey ändå ja stog ju o lyssna på musik o tänkte på allt o alla=)
Jobbade halv sju till fyra, fast de var rätt bra för vi jobbar två timmar i taget o sen rast.
Och du mamma, jag var där 15 min tidigare! Den du ;)

Nu sitter jag här på rummet o är helt slut men ja har väl inte sovit ut ordentligt gick ju inte o la mig så tidigt igår heller.. Jag skulle ha kunnat sätta mig i solen en stund men vi har ingen sol. För de REGNAR! ja juste de regnar... o de är kallt..! Fast inte kallare än i sverige=)

Ja slänger in ett inlägg lite senare efter de där mötet vi ska ha kl åtta, vi som har anmält oss till en grej. Ja vet ju knappt vad jag har gett mig in på men.. uppdaterar er när jag själv är lite mer informerad..

Pusssss


Kommentarer
Anonym

jag ville trycka på "gilla"knappen men finns ingen sån ...

2010-03-18 @ 16:31:52
Cindy

Undra vem de är som ville gilla dååå=)

2010-03-18 @ 16:40:47
Mammie

Jag är sååå stolt. Tänk att jag inte måste väcka dig varje morgon. Kram

2010-03-18 @ 17:42:10
S

du va verkligen tvungen att lägga till att de e kallare här eller ? som om vi inte redan vet de (N)

2010-03-18 @ 19:41:09
Engströmis:)

Det verkar som om du har det riktigt bra Cindy:d ta hand om dig nu=)

2010-03-18 @ 19:56:31
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
virpi

det va jag som ville gilla ....trodde jag skrev namnet men jag gjorde visst aldrig det =)

2010-03-18 @ 20:32:11
Lovisa

Verkar va bra ställe du hamnat på :D skönt det! Kul att första arbetsdagen gick bra också :)

2010-03-18 @ 21:06:55
URL: http://nikonda.blogg.se/
jessica

Hej! skönt att höra att du har det bra:) Synd att jag inte hann med att säga hej då. Ha det nu kanoners. kramar jessica (Esa hälsar)

2010-03-22 @ 19:43:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0