Arlanda

Tisdagen jag väntat på i 8 veckor är äntligen här!
Nu är jag äntligen färdigpackad o klar med allting. O det känns helt underbart!
Har åkt runt till alla o sagt hejdå, eller nästan alla.. =)
Har inte lyckats fälla en enda tår än, haha. Men de kommer väl på flygplatsen..
O jag är så himla nervös, mår nästan illa.. men det blir väl bättre sen när ja väl sitter på första flyget ner till Prag, o sen ska ja virra runt där o leta upp allting.. Herregud. Tur att jag har några timmar på mej=)
Ne nu ska vi åka så vi inte blir sena.
Hade bra allihopa o ja ska försöka uppdatera er så mkt jag kan.
Kommer sakna alla mina kära, speciellt min bästa vän Paulina <3

Pussshej



hihi gammal bild=)) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0