Bedbugs

jag vill inte, jag vill inte, jag vill verkligen inte, Fan...
Vi har bedbugs i vårat rum. Asså nee jävla skit vad allt vart besvärligt nu.
Vi måste lämna ALLA våra grejor på rummet asså allting verkligen ja får bara ta med mej datorn.. Alla kläder o allting, så kommer Raviv eller va han nu heter in o ska spraya nånting i hela rumme så vi får inte vara här på 2 dagar! Jag måste hitta nya kläder, o nytt rum!! Men det var ju två svenska killar som åkte idag så ja ska fråga Asher från england är han, om ja kan få bo i hans rum sålänge nu när han ändå har 2 lediga platser..
Men faan oxå jag vill ju ha mina egna kläder. Skit.. ska gå runt o fråga några om ja kan låna lite kläder, alla är ju så snälla så de går ju säkert bra. fast jag har ju inget val heller för vi kommer inte iväg nånstanns o kan handla så.. Men jag vill ju inte ha nånannans kläder.. vill ju ha mina men ja vill ju heller inte ha massa äckliga små bugs bett o djur på mej usch..
ne fan va sur ja e nu.

Annars dåra så har dagen gått så himla segt trodde ja skulle avlida på Apple packing för fy vad tråkigt det var.. Och jag kom faktiskt upp i tid! Men mådde som ja förtjänade dock..
Somna väl typ 2 eller något så de var ju inte så farligt men ja kom ju upp kl 6 =)
Jag hade jättekul igår kväll minns inte allting men a de va skojj=)

ja har inge mer o säga än att ja e jävligt sur just nu, o saken blir inte bättre av att de där jävla schakalerna sitter o skriker utanför fönstret.

nu ska ja gå o leta efter linn sen äta lite, o ikväll är members öppet o sen är de volontär möte så vi hörs imorn.
Puss på er <33



Kommentarer
Jan

Nämen Cindy lilla,du va väl inte bakis när du skulle upp o jobba???:-)

2010-03-24 @ 17:36:59
C

haha de är mänslkigt=) lika mänskligt som att bryta benet hoppas de går bra me fossingen=)

2010-03-24 @ 17:38:31
Jan

Jodå det går bara bra.Kul o se att du har roligt i alla fall.

2010-03-24 @ 17:40:06
Mammie

Jag läste faktiskt om bedbugsen innan du åkte. Jobbigt. Tar du ikapp alla nyktra helger du har haft det senaste året.:)

2010-03-24 @ 19:14:35
jessie

Ursch o fy! Lät inget vidare. Håller med Jan, kul att se att du verkar ha det bra i alla fall. kram

2010-03-24 @ 20:14:19
URL: http://jeseki.wblogg.se
Lovisa

Eew lät inte ett dugg trevligt :S usch å fy!

2010-03-24 @ 20:40:45
URL: http://nikonda.blogg.se/
S

haha nemen fy! Du hade de vell FÖR bra där nere så de va tvungen å hända ngt ;) Ska skicka me lite marabou och kitkat till dig ! :D <33

2010-03-24 @ 22:03:45
URL: http://irvins.blogg.se/
madde

hahaha det lät ju inge vidare =)

2010-03-25 @ 18:16:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0