Cleaning

Hejsan!
Idag försov jag mej! Jag vaknade 6.25 så ja hade 5 minuter på mej, men jag hann=) Sprang typ till Apple Packing. Där hade Cindy mkt tur:) Dom är ju väldigt noga med att komma i tid här nere. Fast det är ju bra kanske kan lära mig att sluta o försova mig så mkt hemma då=) Man får ju tänka positivt=)
Idag på apple packing så städa vi, det är ju som jag redan sagt himla annorlunda o städa här, man svabbar ju bara runt med skiten känns de som. Men det var en rätt soft dag ändå, första två timmarna kändes som en halvtimme vet inte riktigt vad jag gjorde på morgonen stog typ o halvsov.. sen efter frukost så var jag lite överallt o städa o helt plötsligt så var de fikarast o då hade dom dukat upp ett långbord så fick vi lite vin o chocklad oså, sen jobbade vi en halvtimme o sen slutade vi=) Så kl tolv idag! då var ja glad. Gick o åt o gick en sväng te kolbon o sen la jag mej ute i solen, somnade i 2 tim (!) Det var väldigt skönt måste ja säga=)

Nu sitter jag iaf på rummet nästan alla andra festar men jag orkar inte resa på mig, har fruktansvärt ont i ryggen o är supertrött.. Känner mej väldigt osocial men det måste man få vara ibland..
Ska upp vid 8 imorn alltså 6 i eran tid! eftersom vi ställer om klockan inatt. Ska nog åka till Naharya imorgon måste ju se lite annat i israel än bara Baram. =)
Nu ska ja sova hade bra alla saknar ER <3 (Fast inte så mkt så ja skulle kunna åka hem)
Saknar min Hugo o mina hästar med:) <3




Kommentarer
S

Du e vell inte osocial bara rätt smart ;)

2010-03-25 @ 22:17:31
URL: http://irvins.blogg.se/
Annika GreenPersson

Kul att ja kan läsa om dej här på bloggen.Det var Jennie som fixade. Jag följer ju dej på FB men det här var kuligare:)Vi höres! Kram på dej, tjejen!

2010-03-27 @ 22:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0