Fortsättning....

Ja visste väl att mammsen skulle bli stolt över mig!  Så himla bra är jag!
Va söta ni är allihopa som kommenterar då känns de mycket roligare o skriva=) Nu vet ja ju att ja har några som läser min blogg iaf haha=)
Men iaf på de dära mötet förut, så ska vi ha "Beer Olympic" imorn kväll, vet inte riktigt hur man ska säga på svenska men de e ju typ Öl-OS här på kibbutzen, o de e klart ja var tvungen o va med! Vi är ca 30 st som ska vara med tror jag. Och dom har inte det så ofta, iaf inte lika ofta som dom vanliga pubkvällarna haha
Men det blir nog roligt, fast det börjar 16.30 o de kanske är lite tidigt, fast imorn e jag ledig så det gör ju ingenting.
Men ja kan ändå inte sova ut för då missar ja frukosten o den är ju såå god=)
men nu vet ja inte vad mer ja ska skriva.. Är lite tom på ord, men ja mår iaf skit bra här, visst det har bara gått en dag men de känns som de bara kan bli bättre ju mer man kommer in i allting. Jag ångrar inte för fem öre att ja åkte hit.
Det kommer nog vara det bästa jag gjort, men nu ska ja inte säga så mkt mer för mkt kan hända=)

Men nu är de dags för lite sömn.
Har inga mer nya bilder, men det kommer efter imorn=)
ha de bra alla sålänge!
Pussss



Kommentarer
S <3

Jag ångrar att ja inte åkte me dig, vill härifrån ;( men vadå öl-os ? värsta tävlingen vem som kan dricka mest öl lr vadå ?! :O:D

2010-03-19 @ 07:09:04
URL: http://irvins.blogg.se/
Jan

Jaha då är det upp till bevis direkt o visa att du är en "Degerförsöre" Allt annat än en vinst måste ses som en besvikelse:-)

2010-03-19 @ 08:17:00
Mammie

Du är ju en så "van" öldrickare så du vinner säkert. Ha ha. Ät mycket fet mat innan o dricker mängder med vatten. Lycka till med bakruset

2010-03-19 @ 08:23:14
Lovisa

Hehe skoj med öl-OS xD hoppas du mår bra dagen efter bara då ;D

2010-03-19 @ 11:41:47
URL: http://nikonda.blogg.se/
Annelie

Vad skönt att du trivs gumman o jag hoppas du gör som mamma sa till dig innan du dricker lycka till kram från oss.

2010-03-19 @ 11:44:17
Cindy

Sabina: mm synn att du inte hängde på, haha ne ja vet inte riktigt men mkt öl blir de ju=)



haha ja nu är det upp till bevis=) O mamma: jaja...=)

jag trivs som fisken i vattnet än så länge=) pratade nyss men en svensk tjej o hon sa att de blir bara bättre o bättre=)

Vi får väl se hur ja mår imorn:P hehe

Kram till alla!!

2010-03-19 @ 12:22:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0