Hello

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om blivna pundare i degerfors. HAHA nejdå ja bara skoja.
Ne men ja ville väl inte skriva ngt direkt, har inget o göra så tänkte bara säga Hej igen. Allt är bra, allt flyter på.. Trivs som bara den vet ni=) Nu har vi ju varit här i över en vecka, o i vanliga fall när man är utomlands så är det ju bara en vecka o efter typ 4 dagar brukar jag längta hem som bara den, men nu känns det som ja har varit här i typ 2 dagar eller nått. Tänker inte så mkt på hemma längre. Ja tar en dag i taget här nere o det funkar bra, har inte ens haft minsta lilla längtan till att komma hem till sverige. Så det känns väldigt väldigt superskönt. Alltså nu menar jag hem till SVERIGE. Men hem till endel personer längtar jag lite till=) Saknar min bästa vän med <333 Saknar lite att få prata av sig om allt som hänt oså. Sen när ja kommer hem kommer ja ju att sitta i flera dagar o prata oavbrutet känns de som=)
hehe, Nu fick jag reda på att de kommer bli typ 30 grader nästa vecka! GÖTT
hmm.. ja vad ska ja skriva mer..


Ja, jag har ju inte fått tillbaka mina jeans iaf...

Sen då...
Nää ja vet inte.. Hade så bra där hemma nu, har hört att snön är påväg bort så bra för er=)
Nu ska ja väl gå till puben eller nått..
Pusshej sålänge! <3



Kommentarer
Robban W

Det är väl bra att du trivs =)) Skulle inte va dumt att ha 30+ här med just nu :P

2010-03-27 @ 22:23:14
Mammie

Vi ska ju skicka ett litet paket till dig. Vill du att vi skickar ett par jeans med.....Kramar mamma. Vi saknar iaf dej. Det är lite tomt ibland

2010-03-28 @ 13:49:51
Cindy

Ja hörde det:D Mmm chocklad haha.

Nej det är lugnt ja ska ha tillbaka min jävla jeans. Jaja jag saknar er med:)

2010-03-28 @ 16:47:17
Lovisa

Bra att du trivs iaf :) ska slänga in ett blogginlägg nån dag här nu, nån gång.. haha ;D

2010-03-28 @ 22:16:13
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0