Helloo my dear friends

Usch den där beer olympic får ja skriva mer om imorn för guuud vad borta jag är nu...haha
o ändå gick ja tidigare från puben, klockan är liksom bara halv ett här snart.. shit
men ja hoppas alla har de bra o ja saknar min mammie<3 o några till såklart=)
 men nu ska ja sova eller nått för usch va dåligt ja mår.. o förresten kan ja ju bara säga att vi förlorade, verkligen FÖRLORADE hela tävling o vårat "pris" blir att städa imorn. Roligt! inte... fast det var ju inte bara jag i vårat lag vi var 9 st så de var inte bara mitt fel, men ja försökte verkligen dricka så fort ja kunde men de där från colombia var riktigt bra. Suck..
Ne nu ska ja sova o drömma happy dreams!
Puss på er alla <333






Kommentarer
Mammie

Vi saknar ju dej med. Känns ju lite konstigt att du inte kommer tio över sju till förrådet. Det är nåt som saknas

2010-03-20 @ 09:42:09
Åsa

haha fan va kul! du får väl fortsätta träna helt enkelt :D

2010-03-20 @ 09:48:54
Syster

När du har piggna till kan du vell slänga in lite bilder ?=) <3

2010-03-20 @ 10:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0